Veelgestelde vragen

  • Hoe plaats ik een bestelling bij Afvalbakken.nl?

    Het plaatsen van een bestelling is erg eenvoudig. U kiest eerst de artikelen met bijhorende kleuren en aantallen die u wenst aan te schaffen en navigeert dan naar de winkelwagen. Van hieruit kun u de bestelprocedure starten. U controleert uw bestelling en klikt op ‘bestelling verwerken’, hierna worden uw bedrijfsgegevens gevraagd en dan kunt u uw order ‘verzenden’.

  • Kan ik als particulier ook bij Afvalbakken.nl bestellen?

    Afvalbakken.nl richt zich volledig op de zakelijke markt, dit betekend dat particulieren helaas niet bij ons kunnen bestellen.

  • Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling bij Afvalbakken.nl?

    De verzend- en administratiekosten van Afvalbakken.nl bedragen €16,-. Bij een orderbedrag boven €340,- worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Er wordt uitsluitend aan uw bedrijf, magazijn of andere opslagplaats binnen Nederland of België geleverd.

  • Wat is de levertijd van de artikelen op Afvalbakken.nl?

    Als uw bestelling op voorraad is, wordt deze doorgaans binnen 5 werkdagen geleverd. Mocht dit niet het geval zijn dan zal één van onze medewerkers contact met u opnemen.

  • Wat zijn de algemene voorwaarden van Afvalbakken.nl?

    Op alle bestellingen en leveringen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Deze algemene voorwaarden kunt u lezen wanneer u in het besteloverzicht van uw winkelwagen komt.

  • Wat is de betaalprocedure van Afvalbakken.nl?

    Na levering van de door u bestelde artikelen ontvangt u vrij spoedig een factuur per post. Deze factuur moet betaald worden aan de hand van de daarop vermelde betalingscondities.

  • Staat uw vraag hier niet bij?

    Stuur dan een e-mail met uw vraag naar info@rondoafvalsystemen.nl